Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

The railway children!

Καλησπέρα σας! Πώς τα περνάτε; Εγώ επιτέλους κατάφερα να τελειώσω τελευταία στιγμή μια σύνθεση για την πρόκληση του Νοεμβρίου στο SIG με μια φωτογραφία που ήθελα να σκραπάρω εδώ και καιρό.

Πώς σας φαίνεται;


Η φωτογραφία δυστυχώς δεν είναι και ό,τι καλύτερο γιατί την τράβηξα τώρα το βράδυ. Πάντως την καταευχαριστήθηκα αυτή τη σύνθεση. Να πω ότι βασίστηκα στο υπέροχο sketch της γλυκιάς μας Κατερίνας που με ενέπνευσε πολύ όπως και οι συνθέσεις όλης της σχεδιαστικής ομάδας. Ορίστε και το sketch:


Επίσης, η πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε μια σύνθεση με μια φωτογραφία που μας έκανε να χαμογελάσουμε. Κι εμένα η σκηνή αυτή με τις μικρές μου να περπατάνε στις γραμμές του τρένου μου θυμίζει υπέροχες στιγμές.

Αυτά λοιπόν και για σήμερα! Εύχομαι να σας αρέσει και περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλιά σας. Τρέχω να την αναρτήσω! Καλό βραδάκι!

11 σχόλια:

  1. Απίθανη είναι Χριστινάκι! Τα παιδιά μας είναι η χαρά της ζωής μας. Τις γραμμές τι έκοψες στο χέρι βρε θηρίο? Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή η σύνθεση, μου αρέσουν τα νοσταλγικά διακοσμητικά και η φωτογραφία άψογη! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστινάκι μου πολύ όμορφη σύνθεση. Οι ράγες του τρένου απίθανες!!!!Και ο τίτλος με το journaling περιμετρικά το κάτι άλλο!!! Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφη συνθεση Χριστινα...μου αρεσουν πολυ οι ραγες και το πως εστησες τον τιτλο!!
    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα Χριστινάκι! Φοβερή η φωτογραφία, εννοείται οτι ήταν για σύνθεση! Και το φοβερή σύνθεση έφτιαξες! Μου αρέσουν πολύ τα διακοσμητικά σου και βέβαια οι ράγες του τρένου! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πρωτότυπο να βάλεις ράγες και χαρά στην υπομονή σου να τις φτιάξεις!!! Και ο τίτλος και το journaling υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά Χριστίνα έχω πάθει πλάκα με τις ράγες!Φοβερή ιδέα!Πολύ όμορφη σύνθεση και πολύ ωραία χαρτιά!
    Santa sack??;-)
    Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι! Αυτά τα χαρτιά ξέρω ότι σου αρέσουν πολύ. Τα συγκεκριμένα σεν είναι από το Santa's sack αλλά τον έψαξα και το σάκο μήπως μου κάνει τίποτα... ;-)

      Διαγραφή
  8. Τέλειος συνδυασμός φωτο και διακοσμητικών!!! Πολύ καλή δουλειά Χριστινάκι!!!
    Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωωωω είναι πανέμορφη Χριστίνα!
    Η φωτογραφία είναι απίθανη και η σύνθεση σου μοναδική! Παχνιδιάρικη, αθώα, σαν από μια άλλη εποχή! Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι φανταστική φωτογραφία!!!
    Υπέροχη ιδέα και το journalling που ακολουθεί τις γραμμές του τραίνου!!!
    Όντως... σε μεταφέρει σε μια άλλη εποχή!!!
    Χριστίνα μπράβο!! σε ευχαριστώ πολύ που έπαιξες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή